👀 Сторінка помилки на сайті: альтернативний спосіб утримати клієнта
18.08.2017
18.08.2017
Сторінка помилки 404 на сайті досить не рідкісне явище. Найчастіше вона з'являється тоді, коли допущено помилку в адресному рядку, посилання було змінено, якщо сайт не працює. Користувач може зіткнутися зі сторінками з номерами 400, 401, 402 тощо. Важливо продумати дизайн цих сторінок, оскільки, побачивши звичайний білий фон і майже непомітний напис, користувач одразу ж залишає сайт.
Отже, ця сторінка здебільшого не передбачає варіанту розвитку будь-якої дії, і тому користувач зазвичай закриває її, тим самим, залишає сайт. Можна зробити ефективний дизайн, який допоможе затримати користувача та стимулювати його перейти на інші сторінки. Для цього потрібно звернути увагу на таке:
1. Дайте зрозуміти користувачеві, чому виникають помилки такого плану, і що ви зробите все можливе, щоб усунути їх;
2. Не перевантажуйте сторінку зайвою інформацією, а отже, не потрібно описувати суть проблеми і подальші етапи усунення. Багато хто не розуміє принципи комп'ютерних технологій і може не зрозуміти, що їм потрібно зробити;
3. Важливо конкретно вказати на сторінці що з нею сталося: можливо, вона не існувала ніколи або сторінка переїхала;
4. Дизайн сторінки має бути виконаний у тій самій стилістиці, що і весь сайт;
5. Запропонуйте перейти в аналогічний розділ або ж надайте пошук потрібної інформації;
6. Якщо у вас на сайті діють спеціальні пропозиції, то направте потенційного клієнта в цьому напрямку;
7. На сторінці важливо передбачити перехід на головну;
8. На сторінці не повинно бути реклами, зайвого тексту. Все має бути гранично лаконічно з можливістю реалізації подальших дій;
9. За допомогою оригінальності можна виділитися серед інших сайтів. Запропонуйте щось незвичайне або ексклюзивно оформіть сторінку (можна з гумором), щоб вашою сторінкою поділилися з іншими користувачами;
10. За допомогою повідомлень відстежуйте, чому сторінка 404 з'являється на вашому сайті.
Є безліч прикладів оригінальних оформлень сторінок, на які неможливо не звернути увагу. Наприклад, один із фітнес-клубів пропонує жорстку мотивацію до заняття спортом. Дуже важливо такою подачею нікого не відлякати.
Приклад того, як інтернет-магазин ненав'язливо пропонує подивитися свій асортимент:
Інтернет-магазин "Дитячий світ" пропонує за рахунок сторінки 404 отримати знижку 5%. Також можна побачити рекомендовані товари.
Пример сайта с использованием известной фразы. Такая подача лаконична и нисколько не расстраивает. Также, что очень важно есть переход на другие страницы сайта, в том числе на главную.
На закінчення можна сказати, що такі сторінки допомагають показати індивідуальність і ексклюзивність компанії. Якщо зробити дизайн самому без шаблонних версій, то користувач не засмутиться в разі не знаходження потрібної сторінки. У будь-якому разі на цій сторінці потрібно налаштувати комунікацію і дати зрозуміти, що ви хочете допомогти знайти потрібний ресурс.
Дивіться також